Royal Flush.

Hallå!
 
Blev ingen uppdatering i helgen så jag kör på nu istället! Blev en bra helg överlag. Fredagen och Maddes födelsedagsfiande va riktigt roligt! Lördagen var sådär.. Jag va så bakfull att jag bara ville sova. Dock har jag världens bästa kompis! Michal kom hit med mat och bra filmer. Får kompensera för mitt värdelösa sällskap någon gång när han är bakis.. Har nästan skuldkänslor för jag va så seg. 
 
Sen i söndags åkte jag hem till Madde för riktig födelsedagsfika. Fick äntligen hälsat på hennes familj med! Blev ganska mycket soffhäng där med.. Typ det hon och jag gör bäst..
 
Igår va man lagom ambitiös. Var visserligen på gymmet i en dryg timme, men det var höjdpunkten igår. Annars låg jag bara och läste och åt mat. Åt inte allt för mycket i helgen, men det tog jag igen igår. Med råge. Börjar nästan undra om jag är gravid eller något! Är hungrig hela tiden.. Kan i och för sig bero på att mat är gott och att jag är en smygtjockis. Hehe.
 
Ikväll kommer Ida hit och jag ska bjuda på middag! Får se vad det blir av det.. Köttfärsgratäng hade varit gott, men det är så jäkla omständigt. Äsch. Det löser sig! 
 
Har inget mer att skriva och allt snack om mat har gjort mig hungrig! Lägger upp lite bilder och så får det va bra med det här. PUSS.
 
 
(Bilderna överst är från andra tillfällen, men jag är lite efter så drar med dem nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0