Tja tja bloggen.

There. Skjut mig. 
 
Nä. Jag är glad och ledig. Framförallt ledig. Ledig till på onsdag nästa vecka än så länge! Jobbar gärna på söndag dock. Orkar verkligen inte jobba mer än de tider jag redan fått nästa vecka. Men blir det inget på söndag måste jag få en tid på måndagen för att det ska gå ihop sig.. Men det löser sig väl! Om inte får det bli nudlar och vatten nästa efter nästa månadslön.
 
Buhu, Poor me. Eller något. 
 
Fast det är inte synd om mig. Få som har det så bra som jag har det faktiskt.. Just nu ligger Maddisen i min säng och vi ska la kolla på film eller något annat chill om en liten stund. I morgon blir det stan en snabbis innan vi drar hem till henne och börjar supa. Skämt åsido. Supandet blir inte förrän till kvällen! Lite vettiga får vi försöka vara.. Någon gång då och då. 
 
Nä. Ger upp det här inlägget nu. Kommer liksom ingenstans med det. Noll inspiration. Kanske uppdaterar i morgon eller i övermorgon om det händer något skoj i helgen! Puss
 
Saknar sommaren lite </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0