Cut the cord.

Hej!
 
Glömde helt bort att jag kommit på en bra sak för att jag ska klara av tur och returresorna till och från jobbet. 
Igår satte det sig en bastant kvinna brevid mig på spårvagnen, som tog upp mer än bara sin sittplats. Var öm i min högerarm för hon suttit och tryckt mot den i 20 minuter innan vi var framme i Angered. Turligt nog höll hon på att ramla när hon sedan skulle kliva av spårvagnen, karma är gött och jag fick skrattat lite! 
 
I alla fall. Det va ett gäng görstöriga ungar på spårvagnen, samt en alkis och en något efterbliven person. (Fanns säkert en massa mer goingar, men det var bara dessa jag fick äran att uppleva). Istället för att koncentrera mig på min egen irritation koncentrerade jag mig på mina andra (trevliga) medresenärers frustration. Riktigt roligt. Vissa gånger fick jag sitta där och inte försöka skratta rätt ut. Så bortsätt från att tjockisen mosade min arm va det en riktigt angenäm resa. Första gången jag testade detta. Är alltså inte säkert att det verkligen fungerar.. Men OM det gör det har jag räddat mig själv från X antal mentala härdsmältor. 
 
Mitt rum är fortfarande städat! På tal om ingenting. Har varit det sen i måndags kväll. Helt otroligt. Kanske lyckas hålla det rent ett tag!? :)
 
Åh. Är ganska uttråkat för tillfället. Skulle kunna gå ut och ta disken i köket och göra min sambo glad.. Men efter det då? Madde kommer hit först tre. Fast oj. Klockan är över halv två. När fan hände det? Då hinner jag diska, duscha och ha maten klar innan Madde dyker upp! Awesome. Smidigt det blev helt plötsligt. 
 
Hej svejs grus och gnejs. (hihi).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0