Helt färdig.

Hallå!
 
Kändes som en käftsmäll i morse när klockan ringde kvart i fem. Fy i tusan alltså. Man är verkligen inte van vid att stiga upp så tidigt.. Att jag sedan dessutom kollade på film till klockan sent igår kväll hjälpte inte. Att sedan Michal låg bredvid en hela natten och rörde på sig som om det gällde livet underlättade inte heller när man förökte sova!
 
Men jag klagar inte. Slutade ju väldigt tidigt idag så stack till frisören lite spontant sådär. Blev riktigt nöjd! Stor skillnad blev det med.. Längesedan jag hade såhär kort hår! Skönt att inte ha hår exakt överallt nu. :)
 
 
Om drygt en timme kommer Britta hem med mat till mig! Blir antingen indiskt eller sushi. Oavsett vilket kommer jag vara sjukt nöjd. Har ingen ork till att laga käk.. Då har jag ändå tagit mig en typ två timmar lång tupplur tidigare idag. Det är inte lätt att bli gammal. 
 
I morgon blir det fest. Så det är väl smartast om man går och lägger sig i hyfsad tid i kväll. Är riktigt sugen på att gå ut! Börjar dock med förfest och lite mat här hemma. Kommer nog bli riktigt mysigt. Är jag lite ambitiös kanske jag tar lite bilder jag kan lägga upp på söndag sen. 
 
Men nä. Fortsätta att läsa och halvdö lite! Pöss.

Kommentarer
Postat av: Yasemin

Gud vad snyggt de var! Vill också är så trött på långt hår jobbigt.. Vart håller du hus din häxa ingen Kalle och Pär hoppas jag har ju saknat dig din häxa!

Svar: Tack darling! Jag jobbar i morgon igen, 15-22 som vanligt! Då ses vi väl? ;)
ceciliakahari.blogg.se

2012-10-07 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0