Here we go again.

Hallå!
 
Haft ganska fullt upp det senaste. Både bra och dåligt! Mest bra dock. :)
Mycket jobb, massa nöjen och lite sömn. Lagom sådär!
 
Har bestämt mig för att ta tag i lite saker. Sållat bort lite människor som inte tillför något i min tillvaro. Känns som om det var på tiden. Kommer försöker fokusera på det jag faktiskt mår bra av. Simple as that. 
 
Varit på bio och sett Taken 2 med Maddisen idag. Blev faktiskt glatt överraskad! Uppföljare har en förmåga att väldigt sällan vara lika bra som den första filmen. Men Liam Neeson är grym, inte konstigt att det blev bra då. 
 
Bör nog gå och lägga mig snart. Blir en ganska lång dag i morgon.. Måste hinna byta min jacka innan jag ska vidare till tandläkaren och sen jobbet, Woopie. Jäkla skit-dragkedja som kivas med mig!
 
Bla bla. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0