Inte riktigt på topp!

Hej.
 
Har egentligen inget vettigt att skriva om överhuvudtaget. Så har ni bättre saker för er kan nu sluta läsa nu! Haha.
 
Ska dra till jobbet om lite drygt en timme och är verkligen sjukt taggad! Eller nåt. Är inte min jobbhelg egentligen, men är lite mer timmar, vilket jag desperat behöver! 
 
 
Har blivit många sena pass den här månaden, men det är bra. Ger mer pengar! Den 25e är jag förhoppningsvis ledig så jag kan följa med och bowla med resten av arbetskamraterna. Hoppas jag får jobb den 31a med.. Aja, det löser sig säkert! 
 
Nu får jag nog börja göra mig i ordning så jag slipper stressa arslet av mig de sista 10 minuterna. Woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0