Aj då.

Hallihejsan.
 
Har haft en minst sagt skitkass dag. Stack till jobbet i morse, men fick gå därifrån tidigare på grund av att min fot gör mongoont. Så syrran va väldigt snäll och körde mig till akuten! Där fick vi vänta i typ tre timmar innan min 2 minuter långa undersökning. Fick tabletter mot inflammation som jag ska ta nu i tio dagar.. Blir det inte bättre ska jag återkomma.
 
Hoppas fan det blir bra. Att vänta är inte min grej. 
 
Har i alla fall fått äta nu. Så är lite mindre grinig. :)
 
Och i morgon kommer mormor och morfar upp! Då kommer jag sluta att vara grinig helt. Glad tjej. 
 
Nä. ligga och spela Sims och ära lite godis (bästa medicinen btw) och sedan får jag se vad som händer!
 
 
Hej så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0