Ambitiösa klubben..

Hallå.
 
Ska alldeles strax gå och lägga mig. Tror faktiskt att jag kommer lyckas somna trots min två timmar långa "power nap" innan.. Helt färdig i kroppen och knoppen. 
 
Börjar först tre i morgon, men ska hem till farmor med syrran först och fira att hon fyllt år. (Farmor, inte syrran). Hade varit bra om jag hann dra till gymmet en snabbis i morgon med innan jag ska möta upp Josse.. Känns sådär halvlockande bara. Har i alla fall ställt klockan på tidigt, just in case det skulle locka mer i morgon vid innan åtta. Hehe.
 
Ska bli skönt med helg trots att det väntar jobb. Sent i morgon och till sex på lördag. Men blir i alla fall hemmafest hos Ida! Kommer bli trevligt. :)
 
Blöh. Ska försöka ta lite bilder i helgen som jag kan lägga upp sen! Nu ska jag nana. Natti. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0