En dag kvar!

Hej!
 
Höll precis på att kissa på mig när tvärdraget smällde igen toadörren.. Haha. Brutalt uppvaknade från mitt zombietillstånd!
 
Är helt galet trött i kroppen. Jobbat väldigt oregelbundet de senaste två veckorna och sovit dåligt på det. Känns av ordentligt överallt! Haft en bra dag idag i alla fall. Sen är det bara jobb i morgon (12.30-21.30 *cut cut*) innan jag är ledig i två dagar! Som jag längtat. 
 
 
När jag satte mig på spårvagnen innan såg jag denna fina lapp. Tar det som ett tecken på att det verkligen var rätt plats för mig.. Haha. Jag blev lite glad. 
 
Nu ska jag sätta mig och spela Sims eller fortsätta läsa i min bok.. Har inte riktigt bestämt mig!
 
Tjingeling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0