Lazy song.

Hejsan svejsan!
 
 
Jag funderar på att klippa mig snart.. Snelugg kanske? Så som bilden ovan som är ganska många år gammal..  Eller vad sägs?
 
Bortsett från att fundera på håret ligger jag och spelar Sims (igen).. Fick ju låna lite expansionspaket av Ida och då blir det helt plötsligt väldigt roligt igen! Har inte installerat alla fyra så när jag känner att det inte är lika roligt länge installerar jag de två sista med! Fasiken vad smart jag är. Haha. 
 
Borde ta mig i kragen och gå bort till Willys (typ 500 meter *suck*) och handla.. Har inte ätit något förutom godis idag, vilket inte känns så jätteklokt.. Lite dubbel mening i det här inlägget.. Ena sekunden är jag smart, men i nästa not so much. Aja. Lite schizo får man lov att vara. 
 
Är absout inte sugen på att jobba i morgon, eller på onsdag, torsdag, fredag, lördag eller söndag heller för den delen! Men med tanke på att jag varit hemma i en vecka nu måste jag jobba i kapp lite pengar. Annars blir november en riktigt tråkig månad.. 
 
Har i alla fall haft en riktigt bra helg, då mormor och morfar varit här! <3 
De åkte hem idag vilket inte är riktigt lika trevligt, så ska försöka att åka ner till dem om några veckor. 
 
Och nästa vecka åker jag upp till Stokholm över helgen! Ska bli kuligt. Återstår att se om Madde följer med upp eller inte, blir lite roligare tågfärd då.. Annars får jag väl roa mig själv på något vänster (läs; sova).
 
Wellywell. Får inget i magen om jag sitter kvar här! C ya later. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0