Glad!

Hallihallå.
 
Ska dra till jobbet om inte allt för lång tid.. LIte sådär halvpepp på det. Stängning idag, i morgon och på torsdag. Det behövs med tanke å att jag inte jobbat allt för mycket den här månaden, men det är tråkigt ändå..
 
Trodde jag skulle få sova ensam de här tre dagarna, men Niklas kommer över ikväll så nu känns det inte lika segt längre!
 
Till helgen blir det en massa skoj. Iron Man 3 på fredagen, fira att Patrik blir 23 på lördagen och söndagen lär också bli rolig när vi kommer på vad vi ska hitta på! :) Kommer i alla fall bli skönt att vara ledig helgen. 
 
Nä, nu måste jag göra mig i ordning om jag inte ska bli sen till jobbet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0