Jobbigt att vara vuxen.

Hejsan hejsan.
 
Tänkte ha en sådan dag då jag får en massor gjort. Kan inte påstå att det börjat allt för bra. 
 
Sov lite för länge.
 
Har inte varit på gymmet (än).
 
Fastnat totalt i att skriva ett personligt brev (tycker alla redan borde veta att jag är bäst).
 
Har inte ens orkat fixa frukost, så är hungrig som satan.
 
Är i alla fall riktigt gött att vara ledig. Egentligen borde jag jobba mer veckan som kommer. Men är inte alls sugen. Kommer verkligen inte ha mycket pengar i juni. Är jag smart sparar jag lite extra pengar från nästa lön. Det blir nog bra i slutändan. På onsdag (?) kommer mormor och morfar upp. Som jag längtat. Men det är bara att konstatera att tiden går något sinnessjukt fort. Har redan gått två månader sedan vi va nere i Skåne för att fira att mormor blev 70!
 
 
Just ja. Min syster fyllde 20 i lördags. Får mig att känna mig lite gammal. Det är tur man ser ut som en fjortonåring. 
 
 
Nä. Upp och äta frukost, skriva klart brevet och sedan dra till gymmet. Fan va bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0