Lite av helgen i bilder!

 
Fredagen startade med gott vin och Gears of War. Kändes extra gött eftersom jag kickade Niklas ass! ;)
 
Lördagen tillbringades här hemma med en massa goa människor. Blev lite TP-spel och lite mer Gears. Väldigt trevligt. Ganska gött med hemmakvällar ibland..
 
 
Sen söndagen blev det först ett kort pass på jobbet. Fick testat en kollegas glasögon och det fick mig att inse att det är dags att besöka optikern på torsdag! Efter jobbet sen stack pappa, Josse och jag till Hereford Beefstouw för att käka Josses födelsedagsmiddag. Mycket mumsigt. Dock verkade inte efterrätterna lika goda så vi åkte vidare till Donken och käkade glass där istället! Sjukt värt. 
Efter det mötte jag upp Niklas i Lerum och vi drog vidare till Madde för ytterligare en chillkväll. Igår blev det också en massa chillande. Alltså en go helg. Har varit riktigt gött att få vara lite ledig i alla fall.  
 
Idag blir det påskmiddag med mamsen och syrran sådär lite i efterskott! Måste skutta in i duschen nu så det inte blir alldeles för sent hem dit. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0