Sjuk eller träningsvärk?

Hallå.
 
Känns som om jag är påväg att åka på en ordentlig influensa, eller något liknande. Känner mig helt för i både kroppen och huvudet. Var visserligen och tränade mage och rygg igår, det känns också av. Kanske bara är jag som är lite gnällig för jag ska ha lingonveckan. Massa skoj samtidigt alltså. Man kan bli bitter för mindre. 
 
Nu har jag i alla fall gjort klart det personliga brevet som skulle med i ansökningarna till yrkeshögskolan. Så det har jag nu skickat iväg. Gick in och kollade med CSN och det är bara att konstatera att jag inte kommer leva loppan under tiden jag studerar! Men sånt är livet. 
 
Nu ska jag strax göra mig i ordning. Väntar jobb om några timmar. Kan inte påstå att jag är överdrivet taggad. Men det är bara jobb idag sen är jag ju ledig fram till nästa onsdag! Hehe.
 
Nä. Upp och äta frukost! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0