Nu är det dags igen!

Ellie påpekade så fint igår att det var ett tag sedan jag skrev här. Så får väl försöka ta tag i skiten igen! 
Jag har inte lagt in bilderna från Cypern på datorn än. Har varit ganska fullt upp sedan semestern började. 
 
Cypernveckan var väldigt välbehövlig! Riktigt skönt med sol och bad. Sitter och räknar ner dagarna till Nya Zeeland.  Det är värt att betala dyra pengar för att åka dit, bara för att slippa slasket i Sverige. Att det sedan kommer bli sjukt roligt att träffa faster med man är en stor bonus!
 
Ikväll blir det skaldjurskryssning(skärgårdskryssning?(kommer aldrig ihåg vad den kallas)) med Patrik, Ellie och Niklas. Ska bli riktigt jäkla gott alltså! Kommer trycka i mig så mycket att jag inte kommer kunna gå i morgon. Vilket är fett värt oavsett hur bittert mitt inlägg låter i morgon! Hehe..
 
I morgon ska jag även försöka få upp bilderna från Cypern! 
 
Nu ska jag göra mig i ordning och sedan spela lite Sims innan det bär av in till stan! Woop.
 
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0