Rethosta!!

Hallå.
 
Har sovit dåligt nu i ungefär en vecka på grund av att jag hostat som ett annat pucko. I natt var det lite bättre, men känner mig fortfarande helt slut i kroppen och knoppen! Förhoppningsvis börjar det ge med sig nu så jag kan börja sova ordentligt. Sömn är ganska nice liksom..
 
Sitter och kollar lägenheter på Hemnet med. Niklas och jag ska på visning nästa vecka, men det verkar som om priserna i det området stiger lite för mycket för att det ska vara realistiskt för oss att köpa där. Tråkigt nog. Bara att vänta och se vad som dyker upp! Det är ju ingen brådska. :)
 
I morgon blir det först jobb och sedan en tur ut till Kungälv och Fars Hatt. Passar på att gå ut och dansa lite med sköna människor när man inte börjar allt för tidigt på lördagen! Wiho.
 
Nä, nu är det dags att ta tag i sitt liv. 
 
1. Frukost!
2. Gå och handla champinjoner!
3. Chilla..
 
Tufft liv man lever! Ciao. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0