Skärpning.

Hej!
 
En jäkla massa saker på G hela tiden så man hinner inte med hälften! Haha men jag älskar det. Mår riktigt bra och det har väldigt mycket att göra med Niklas som är världens bästa kille. En lyckligt lottad tjej är vad jag är. 
 
Flytten in till lägenheten har gått ganska smidigt. Att flytta från tredje våningen utan hiss, till tredje våningen utan hiss är i och för sig ingen hit. Men helt klart värt träningsvärken såhär i efterhand! Har fortfarande inte tagit några bilder. Det får komma senare. Hade behövt minst fem extra timmar på varje dygn.. 
 
På måndag bär det av till Nya Zeeland. En månad av sommar mitt i vintern ser jag fram emot. :)
 
Är ledig idag. Ska försöka fixa lite i lägenheten. Måla lite i klädkammaren, tvätta alla nya handdukar, baka pepparkakor och sedan laga lasagne! Sedan i kväll blir det bio! Syrran, Niklas och jag ska gå och se The Hobbit! Sjukt taggad. Har väntat på de här filmerna sedan jag läste boken för sisådär 100 år sedan! 
 
Men ska ta och sova någon timme till innan jag börjar med dagen på riktigt. Eller kanske starta någon film.. HMM!
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0