Beneath Your Beautiful.

 
Sitter och kollar igenom en massa bilder (istället för att sova) och hittar en massa skojigheter. Kan lugnt säga att jag saknar sommaren något enormt. Har sagt det förut och kommer säga det tusen gånger till: Jag är ingen vintermänniska. Gillar inte det kalla och blåsiga. Blä.
 
Alltså får jag hoppas på att vi får en fin sommar i år med en massa soliga och varma dagar. Hade varit bra att veta om min och sambon semster blir beviljad eller inte med. Svåt att boka en resa till Barcelona när man inte vet hur man jobbar i sommar.. Men det ordnar sig säkert!
Spelade fotbollscup med jobbet igår. Har värsta träningvärken i benen idag och misstänker att det kommer vara ännu värre i morgon.. Roligt när man går som om man skitit på sig. Hört att det ser sexigt ut?!
 
Aja. Försöka sova låter som en vettig idé. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Stunning pic tjejen! :-*

Svar: Taack! <3
ceciliakahari.blogg.se

2013-02-24 @ 22:09:30
URL: http://www.tessiemessie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0