Långledigt.

Hej!

Njuter av att vara ledig. Kommer leva som en fattig student i april månad, men det är en annan historia! Orkar inte riktigt oroa mig för det nu när jag är väldigt glad över att vara ledig. Varit ledig idag och jobbar inte förrän på måndag igen. Göttigt. Har i och för sig tvättat och skurat badrummet, men det behövdes och nu kan jag chilla i morgon istället! Hehe.
 
I morgon blir det även quizkväll och middag med pappa och syrran! Hur nice som helst. Sen på fredag bär det av ner till Skåne så vi kan fira mormors 70års dag på lördagen! En helt underbar vecka för mig altså!. :)
 
 
Nästan sugen på att festa med mina tjejer igen.. Men eftersom jag bränt cirkus 4000 spänn på utgångar sen lönen kom känner jag att det är bäst att stanna hemma. Haft riktigt skoj, Men det är ångest nu i efterhand.. Men aja, shit happens! Kommer i alla fall att lyckas spara 4000 med. Vilket går direkt till Nya Zeeland-kontot! Wiho.
 
Men nu ska jag lägga mig och kolla på Dark Angel en liten stund innan det är läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0