Live and let go.

Hallihallå.
 
Borde egentligen hoppa in i duschen och sedan börja göra mig i ordning för jobbet. Men motivationen är inte på topp just nu. Hade gärna stannat hemma idag och kollat igenom första säsongen av Game of Thrones igen.. Säsong tre startar inte förrän tionde april, alltså har jag gott om tid på mig att se om de gamla avsnitten! :)
 
Igår var jag på bio med Sara och såg på Beautiful Creatures. Riktigt mysig film i min smak. Har skrivit det förut, det kommer verkligen inte bli ett billigt bio-år för mig. Så känner du för att gå på bio, hojta till! 
 
 
Va i princip helt tomt i biosalongen, riktigt gött faktiskt. Ska nog fortsätta med att gå på bio på vardagar istället för helgerna. Skönt att kunna bre ut sig! 
 
Jobbar fram till fredag sen är jag ledig lördag-tisdag. Tänker inte tacka ja till någon extra tid då, har fått såpass mycket extratider i mars redan att lönen kommer bli helt okej i april! Det är nice. Schemat i mars är dessutom ganska bra och det finns möjligheter till att ha ett liv igen! Whoop. Det blir nog bra det här!
 
 
 
 
 
- Nu har jag tröttnat på att vilja ha saker jag inte kan få. Dags att släppa saker och bara njuta av det man faktiskt har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0