Dålig planering.

Hejsan hoppsan. 
 
Hade tänkt lägga upp bilder från nyår men glömde min kamera hemma hos Ellie. Ni får hålla tillgodo så länge. De kommer upp så fort jag träffat Ellie! Kan i alla fall berätta att jag hade ett riktigt bra nyår. Var väldigt mysigt och maten var grym. Bildbevis kommer alltså senare. 
 
Har varit ledig i helgen och det har inte varit helt fel. Ledig idag och i morgon med, vilket gör det hela ännu bättre! I lördags var Britta, Sara och jag ute och käkade. Blev en riktigt najs och billig kväll då det gick ovanligt bra på Black Jacken! Alltid lika gött. Så nu har jag råd att roa mig i alla fall en gång till den här månaden. Wiho.
 
Nu ska jag fortsätta på min frukost, ligga och läsa i drygt en timme och sedan vara ambitiös. Det vill säga, plocka ner alla julsaker och gå och handla. Kylen är oroväckande tom.. Inte bra det! 
 
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0