Fattig i april.

 
Behöver desperat fler tider i februari. För så som det ser ut nu blir det inte mycket att hurra för när lönen kommer i slutet av mars.. Men det brukar ordna sig. I värsta fall blir det hemmakvällar med film och popcorn hela april månad. Eller så får jag hitta mig en rik man innan dess som får bjuda! Hehe det hade varit något..
 
Längtar efter lönen som kommer på fredag. Efter att ha köpt det där jäkla busskortet är jag nu nästintill barskrapad. Sjukt irriterande att jag sjabblat med budgeten den här månaden! Får skylla på svagt psyke och en förkärlek till underhållning.
 
Wellwell. Spela Sims till sambon min kommer hem sen hjälpa henne med maten! Ciao.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0