The Lazy Song.

Wiho. Hade en ganska spårad utgång med mina pinglor i fredags. Väldigt rolig och ganska så dyr.. Kommer inte lyckas spara 3500 denna månaden som det va planerat från början! Oups liksom. Men lite får jag sparat i alla fall. Måste köpa det jäkla busskortet innan torsdag så jag skyller på att det är det som sabbar min budget. Hehe.           ''
 
Dum som jag var tackade jag ju ja till att jobba på lördagen. Inte det skönaste arbetspass jag haft om vi säger som så. Nästa utgång blir det inte en enda shot för mig. I alla fall inte om det väntar jobb dagen efter..
 
Köpte potatisgratäng och kyckling på jobbet. Sjukt god potatisgratäng som jag inte lyckades äta upp. Var lite sur på mig själv för jag va så bakfull. Tycker man borde ha lite mer rutin nu när man ska fylla 22 i år. Men nä. 
 
 
Idag har jag gjort nada. Typ. Årets chillpass på gymmet innan och sedan färgade jag håret. Blev ganska mörkt men jag gillar det! Ska lägga mig och spela Sims en liten stund innan jag börjar med maten. Hade egentligen behövt åka in till stan och lämna tillbaka vinterskorna jag köpte, men det tar jag tag i en annan dag. Kanske i morgon då jag faktiskt är ledig då med! Yay.
 
 
Jaja. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0