Nöjd tjej.

Händer inte allt för mycket i mitt liv just nu, men det är jäkligt gött. Lite stabilitet är aldrig fel. 
Jobbar lite oregelbundet och tiden där i mellan tillbringas mest med Niklas! Igår va vi inne på Ving och preliminärbokade en resa till Cypern. Så om allt klaffar bär det av dit med Niklas och CH i en vecka i juli. Längtar ihjäl mig. Såg helt underbart ut på de bilder och filmer som Niklas letade fram. :)
 
Förra helgen va vi ett gäng på bio och såg Baksmällan 3. Tyckte den va bäst av de tre! Man fick sig ett par riktigt goa skratt. Tror Madde kissade lite i byxan så exalterad var hon.. Hehe. En riktigt mysig lördag. 
 
På torsdag drar jag och syrran till Liseberg och nördar oss i några timmar. (Blir väl typ Flumride på repeat).. 
 
Till helgen blir det mys hemma hos Niklas. Typ grilla och bada i bubbelpoolen! Bara att hoppas på att det goa vädret håller i sig hela veckan. :)
 
Sommarschemat på jobbet har kommit upp med. Kunde varit värre. Tråkigt med många sena pass, men har i alla fall ganska många lediga dagar. Så om någon vill ses är det bara att säga till! :)
 
 
Nu måste jag börja göra mig i ordning om jag inte ska bli sen till jobbet.. Är inte supertaggad att jobba kväll både idag och i morgon när det är så jäkla gött väder ute. Men sen har jag hela helgen på mig att njuta, så jag ska försöka att inte vara allt för bitter! Haha. :)
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0