Sova?

Tjo.
 
Min trötta helg ger sig till känna nu. Har sovit drygt 30 timmar de senaste tre dagarna och nu kan jag inte somna alls. Jäkla skit. Om fem timmar ringer klockan för då är det dags att tvätta. Life's good. Eller något. Tack och lov är jag ledig både i morgon och på onsdag. Kan ta mig några powernaps om det skulle behövas!
 
Igår var Niklas och jag på bio. Såg på The Internship.. Väldigt bra film faktiskt. Jag är vanligtvis inget big fan av Vice Vaugh och Owen Wilson men de var riktigt underhållande. Rekommenderar den för en regning sommarkväll!
 
I morgon blir det att gå ut och käka om det är fint väder och försöka passa på att njuta av solen lite. Är liksom nästan fyra veckor kvar innan det äntligen är dags att bege sig till Cypern och värmen.. Längtar ihjäl mig.
 
Nu ska jag lägga mig och läsa till ögonlocken blir tunga! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0