Tvätta.

Somnade som väntat ganska sent i går, närmare fyra tror jag (var i alla fall ljust ute, irriterande nog).. Så när klockan ringde sju stängde jag av den. Får stresstvätta mellan nio och elva istället. Nema problema. 
 
Lite surt att det ska regna senare idag, för just nu är det riktigt gött väder ute. Jag som trodde jag skulle ha lite tur med mina lediga dagar! Får se vad vädergudarna bestämmer sig för. Kanske ska slå ihop en soldans i vardagsrummet?! 
 
Äsch. Det är så jäkla gött att inte vara trött längre att jag egentligen skiter i om det pissregnar hela kvällen. Kan Niklas och jag åka hem och spela Gears of War efter vi käkat utan skuldkänslor! Woho.
 
Har inget mer att skriva. Slänger upp lite bilder som kompensation!
 
 
 
 
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0