Bazinga.

Hej!
 
 
Ungefär såhär glad har jag varit hela dagen idag. Dagen började i och för sig helt okej. Stack till gymmet i morse (eloge till mig) och det gick bra där. Planen var att försöka träna bort den värsta träningvärken i axlarna, men det resulterade bara i mer träningvärk! Haha.
 
Nu är jag i alla fall glad. Ska alldeles strax nana så jag orkar upp och gymma i morgon med! behöver åka in till stan och kolla skor med och då är det lika bra att vara uppe i tid. Måste bara få mina pengar först. Har liksom bara 47 kronor kvar på kontot, vilket man inte får några vettiga skor för! Har visserligen sparat undan ganska mycket pengar den här månaden, men vill inte använda av dem när jag ändå ska få pengar av en kompis..
 
Det ordnar sig. Nu är det dags för mig att sova i vilket fall som helst. Puss och godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0