Latmask.

Hallå!
 
Idag har jag varit på gymmet. Woop. Första gången på drygt sex veckor. Körde ett feting benpass. Gött som satan men kommer att gråta i morgon när jag ska upp ur sängen. Benpass är dock lättast för mig att köra då det är benen jag är mest vältränade i.. Borde köra armar/rygg/mage. Men det är jag dålig på så det är inte lika skoj! Får köra det i morgon eller på onsdag innan jobbet så jag jämnar ut den kommande träningvärken lite. Hehe.
 
Nu ska jag bara trycka i mig lite mat och efter det ska Sara och jag tvätta. Wiho. TVÄTTDAGAR SUGER. Roligt med lediga dagar! 
Är ledig på torsdag den här veckan med men vet inte riktigt vad som händer då. Kanske blir middag och quiz med pappa och syrran, i annat fall är det oplanerat. Kan nog locka med mig Sara på bio om inte middagen blir av. 
 
Usch. Börjar redan känna av träningsvärken i benen. Måste lära mig att inte ta sånna luckor i träningen, blir inte bra då! Haha. Kommer vara super gnällig hla kvällen. Stackars Sara.. 
 
Nä. Äta fixa tvätten och sedan disken. Ledig måndag </3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0