Schleten.

Hej.
 
 
Det där med att ta hand om sig när man är sjuk har jag aldrig varit mycket för alltså. Vilket nu har resulterat i att förkylningen (som var på väg bort) nu har blommat ut igen. Varvar gäspningar med hosta, nysningar och lite snörvel. Sjukt läckert! 
 
Har i alla fall haft en riktigt rolig helg. Höll till och med min budget! Inte illa. Längesedan jag hade en sådan "billig" dubbelhelg. Största nackdelen med att gå ut två dagar i rad är att fötterna tar så mycket stryk. Har blåsor på lilltårna som är större än tårna i sig,, Känns det som i alla fall. Haha.
 
Aja. Kommer bli en slappedag idag om inte någon vill gå på bio, verkar dock inte vara någon som nappar! 
 
Nä. Lägga mig och läsa Harry Potter till mina sambos kommer hem så vi kan starta Game of Thrones-maratonet! 
 
 
 
You've built your wall so high
That no one could climb it
But i'm gonna try


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0