Tigerjakt!

Hellu! 
 
Sitter och laddar för att orka förflytta mig från sängen till duschen.. Går sådär! Är ganska seg fastän att jag äntligen fått sova ut ordentligt. Inte sovit allt för mycket sedan i torsdags natt, tänker inte klaga för jag har haft det bra. Men det kändes i kroppen att den ville vila lite. Så i natt blev det nästan tio timmar sömn. Hur gött som helst. 
 
Nä. Nu måste jag skynda mig. Måste hinna in på systemet innan jag börjar jobbet! Jobbar 12-20 i morgon så hinner inte handla då. Drack ett riktigt gott vin i lördags.Niklas försöker få reda på vad det heter, men i annat fall köper jag ett annat som verkar nice! Det löser sig!
 
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0