Cloud Atlas!

God kväll!
 
Precis kollat klart på en riktigt bra film! Cloud Atlas. har du inget bättre för dig och har tre timmar över, kolla på den filmen! Lite halvskum men väldigt, väldigt bra. 
 
Började egentligen se på den igår, men med tanke på att Niklas ska upp tidigt på morgonen stängde vi ner en timme in och tänkte fortsätta idag. Han somnade efter tio minuter så jag såg klart på den själv. Funkar ju inte att se på den lite i taget sådär.. Haha.
 
Jobbet idag var chill. Slapp stå ute i förbutiken, vilket jag alltid blir lika glad över! Bara ett kort pass i morgon sen är det helg igen. Känns inte helt okej att jag jobbat så pass lite den här månaden. Kommer bli segt som satan när lönen kommer i nästa månad. Speciellt nu när jag sett hur lite jag fick från förra månaden, då jag jobbade lite mer än vad jag hittils gjort i denna. Fy. Men det löser sig. Förhoppningsvis får jag en massa tider i juni och juli. Kan man kanske spara lite pengar där i från sedan. *håller tummarna*

 
Prinsen och jag. Vankas bio för oss på fredag, Gatsby blir det då! Sen lördag blir det middag med hans familj och på söndag ska jag vara duktig och storhandla. Wiho. Ska bli skönt med helg. :)
 
Nu får det vara dags för sängen. Väntar ett kort pass på jobbet i morgon, men vill hinna dra till gymmet innan med! Ett bra tag sedan man var där senast.. Kärlekshandtagen blir inte mindre! God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0