IPad!

Borde väl egentligen ligga och sova nu. Men fastnade lite för Niklas IPad.. Hehe rolig liten sak! Är lite lost, men hittade i alla fall internet. Klapp på huvudet typ.                         
 
Är ledig i morgon så tänkte passa på att göra en massa småsaker man aldrig tar sig tid med. Som att sola och rensa ur lådorna på rummet. Känner att det inte hade skadat att komma en nyans till bort från likblek. Solade med Britta för någon vecka sedan, men det syns minsann inte längre. 
 
I nästa vecka åker jag ner till Skåne med mamsen, syrran och Niklas. Trodde jag skulle få en lugn helg där nere med bara pojkvännen min, men det visade sig att mutti och Josse skulle med också. Alltså får jag dela med mig av mormor och morfars omsorger. Lite jobbigt, men förhoppningsvis överlever jag ändå! 
 
Har inget vettigt att skriva. Bara roligt att knappa på IPaden. Haha, som värsta treåringen. Fast tror visserligen att dagens treåringar har ganska mycket mer koll på paden än vad jag har. Känns som om man är född på stenåldern eller något! Ajaj.
 
Den håller på och autocorrecta mig hela tiden, så är det något ord som inte passar in i en mening har jag missat att korrigera det korrigerade! 
 
Nä. Nu kallar kudden. Sweet dreams. 
Trackback
RSS 2.0