Fullt upp!

Tjo!
 
Har hänt lite sedan sist jag skrev här. 
 
Förra helgen var riktigt rolig. Blev en spontanutgång med Maddisen, som nog var bland topp tio av de roligaste någonsin! Detta var då fredagen. 
På lördagen sen var det middag på schemat. Med Niklas, hans föräldrar, min mamma och hennes gubbe. Det var väldigt trevligt och det lilla av maten jag lyckades äta var god. Så en bra lördag även om jag fortfarande var bakfull när jag gick och la mig!
På söndagen vaknade jag upp med årets nackspärr.. (förmmodligen från allt mongodansande på fredagen). Blev en runda på Ikea samt en runda på Backaplan för att kolla tapeter. Chill.
 
Fick bytt pass på jobbet idag med, vilket är gött. 8-16.30 slår 15-22.15 alla dagar i veckan! Extra skönt nu på en fredag. Kan man passa på att mysa lite med pojkvännen framför en bra film innan läggdags.. Väntar jobb restn av helgen med. Mindre roligt. 
 
Nä. Verkar som om Niklas är färdig i duschen. Dags att vara social!
 
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0