Slappis.

Hellu!
 
Hundra år sedan jag skrev senast. Har faktiskt hänt en del sedan dess, alltså kan jag skriva en massa idag!
 
1. Lägenheten som Niklas och jag budade på är vår! Vi har skrivit på papper och betalat in handpenning och allt. Känns förjäkla superduper gött. Planeringen är i full gång. Vi har kollat tapeter och golv och möbler och allt möjligt där omkring. Det är i sånna här lägen pengar skulle växt på träd. Allting kostar ju.. 
 
Men det kommer i alla fall bli grymt bra sen när allting är klart. Förhoppningsvis får vi tillträde till lägenheten den första december, men det lutar mer åt att vi får den först den tionde januari. Tråkigt eftersom jag inte har kommit hem från Nya Zeeland då. Men det blir nog bra i slutändan ändå. 
 
2. Jobbade lite mer nu i september än planerat, vilket är skönt. Försöker spara ihop så mycket pengar som möjligt nu. Blir förhoppningsvis tillräckligt nästa lön för att Nya Zeeland-resan ska vara helt täckt, samt att det blir lite sparande till lägenheten med!
 
 
3. Vi får ett nytt grundschema på jobbet den här veckan. Men det börjar nog inte gälla förrän i november. Allså lägger jag upp oktoberschemat som det ser ut just nu.
 
 
 Fler pass hade inte skadat, men det lär inte vara några problem då det är sjukdomstider deluxe för tillfället.
 
4. Är tillsammans med världens bästa kille. 
 
Puss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0