Mjukstart.

Hallå hallå!
 
Har tänkt börja blogga lite igen. Mest för att skriva av mig lite. 
 
Har hänt en otroligt massa saker sedan jag slutade skriva att det nog kommer få bli flera inlägg med lite uppdateringar i varje.. 
 
Senaste nytt är i alla fall att jag börjar läsa Offentlig förvaltning på Göteborgs Universitet från och med den här hösten och sedan tre år framöver. Ska bli spännande.. Haha eller något! Ska i alla fall bli skönt att komma bort från jobbet lite och testa på något nytt istället. Kommer dock fortfarande jobba varannan helg så jag slipper ta fullt lån. 
 
(Vill inte behöva leva helt av Niklas heller) Haha stackarn kommer nog få det tufft under tiden jag pluggar ändå!
 
Lägenheten är nästan helt klar. Köket är helrenoverat och jag ÄLSKAR det. Grymt skönt att ha ett riktigt bra kök att laga mat i. På tal om mat så är det dags att börja med det nu. Lovat Niklas Lasagne idag.. 
 
Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0