Ångest, mer ångest och mest ångest.

Hej igen.

Jag sov i två timmar innan. Inte bra alls. Sen kom David på besök en snabbis, skulle egentligen följt med honom hem men insåg att jag hade alldeles för mycket att göra på läx-fronten. Så förlåt för att du var tvungen att komma hit i onödan David! :(




Glömde nämna att jag fixade bikinin innan! Den blev snygg, önskar dock att jag tagit tag i träningen lite tidigare än vad jag gjort.. Fick lite ångest när man såg sig i spegeln innan. x)

Menmen, det kunde ha varit värre. Jag tänker inte klaga över min kropp mer just nu. Weey.

Jag märker att jag har en förmåga att sätta mig och blogga när jag egentligen borde plugga järnet. Väldigt dumt av mig då jag ska ha skrivit ungefär sex sidor till på torsdag i projektarbetet samt två sidor i engelskan.
Dessutom har jag lite panik för att jag inte har fått min pin-kod till studera.nu än. Jag kan inte anmäla mig till tyskakursen i Freiburg i augusti om jag inte får den i morgon!! What am I supposed to do?

Nä, nu ska jag plugga flitigt i fyra timmar, äta en massa godis (>_<), tycka synd om mig själv och sen ska jag sova! Natti natti i förväg. :)


- If I could only fly away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0