Area 51.

Hejhej.

Dagen har varit riktigt trevlig och det bästa av allt är att det är torsdag idag och det innebär att det är fredag och snart helg! :)

Det kanske inte började allt för bra i morse då min buss vara ganska sen och gjorde så att jag var tvungen att springa till min andra buss i stan för att inte bli försenad till tyskalektionen. Jag kom dock i tid. Efter studiehandledartiden hade jag hål fram till 14.20, på vilken jag satt och läste min engelskabok och hade helt galet tråkigt.. Helt ensam var man med. :(

Efter engelskan och bokanalysen mötte jag Michal i stan och vi tog en fika innan vi stack hem till mig. Väl hemma hos mig chillade vi mest, spelade lite rockband och kollade på Das Experiment en sjukt bra tysk film. Känns bra att man förstod allt trots att det inte fanns någon text med. :)

I morgon är det en ganska slapp dag i skolan följt av en chill fredagkväll, inte bestämt vad som händer än men det blir säkert roligt oavsett vad som sker. :D

Nu ska jag lägga mig och dega framför TV:n en liten stund innan jag går och lägger mig. Natti natti!


- Hur ser du mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0