Break Your Heart.

Hejsan.

Har precis ätit lite och sitter nu och samlar energi för att ta tag i denna dagens lass med läxor. Dagen har varit väldigt chill och jag har inte gjort allt för mycket fram till nu. Det enda negativa är att det har snöat. Jag vet att den korrekta termen är att det har haglat. Men det är frusna saker från himlen i slutet av april månad, jag tänker kalla det snö för att riktigt betona hur otroligt illa det är. :)

Jag hade en väldigt konstig dröm i natt som involverade allt mellan Christian Bale och enhörningar! Väldigt skumt och jag kommer inte ihåg exakt om det var en bra dröm eller inte.. Chansar dock på att det var en bra då Christian Bale faktiskt var med i den. (A)

Aja, dags att börja plugga. Skriver säkert något underhållande senare ikväll när jag tröttnat på svensk litteraturhistoria!



- Told you from the start.

Kommentarer
Postat av: David

Enhörningar är coola! :D Hoppas jag red på en i din dröm ;)

2010-04-21 @ 16:43:07
Postat av: Cicci

De är asballa! Öh, you sure did! (a)

2010-04-21 @ 17:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0