Då var denna dagen slut då.

Hej hopp.

Har precis beslutat mig för att inte göra något mer skolarbete ikväll. Nu orkar jag inte mer. Det värsta med ämnet som jag valt till mitt projektarbete, är att tar så otroligt lång tid för att sedan ge så lite resultat.

Idag har jag bortsett från mina åtta timmar av pluggande (!), deklarerat och sökt in till högskolan.. Känns helt galet att jag faktiskt haft en dag den här veckan då jag fått något gjort!

Alldeles strax ska jag lägga mig tillrätta i sängen och kolla på två avsnitt av Cougar Town med Cortney Cox. Jag är verkligen helt förälskad i den serien, den är helt underbar! :D

Efter det blir det till att borta tänderna och nana, annars lär jag inte komma upp i morgon och jag måste verkligen vara i tid till skolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0