Damn right, I'm better than you.

Hej igen.

Jag skulle egentligen sovit för ungefär två och en halv timme sedan. Jag misslyckades dock fatalt med detta.. Sitter i stället och kollar på Bones nu. Är ganska pigg dessutom och tror därför inte att jag kommer att lyckas somna den närmsta timmen. Det blir till att se några fler avsnitt av någon rolig serie eller så sätter jag mig och målar en stund.

Det värsta är att jag måste stiga upp om cirka fem timmar för att plugga och städa. Inte superlockande, men ack så nödvändigt...........

Spelade Circle of Doom innan för att roa mig, vilket jag lyckades med en stund. Ett ganska underhållande spel faktiskt, kan förstå varför David fastnat för det! :)

Om en timme och 33 minuter är det exakt en vecka till Rhodos!! Det är helt galet att det bara är en vecka till det faktiskt bär av. Ifall det där askmolnet hindrar mitt och Ellies flyg från att lyfta tänker jag gå i strejk mot världen. Helt seriöst. Alla kommer att få lida om jag inte får åka till solen och värmen och fetaosten och alla snygga greker och solen! ALLA kommer att få lida. Puss på er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0