David gjorde ett eget PLC-block idag.

Hejsan hoppsan!

Dagen har varit underhållande, har varit i stan med min syster och min mor och handlat kläder. Kom hem med mycket mer än vad som var planerat. Det blev dock ingen långklänning idag och bikinin som jag köpte blev för stor i omkretsen och för liten i kupan.. Lyckat jag vet!

Har fått godkänt av David därför antar jag att kläderna blev helt okej, jag är väldigt nöjd i alla fall. Tack till mamma för en väldigt mysig dag! <3

Jag vill också passa på att berömma David som varit väldigt duktig idag och programmerat ett eget funktionsblock för PLC och Profibus, så att PLC:et kan kommunicera med sina "slavar" samt att "slavarna" kan kommunicera med hissen! Jag har ingen aning om vad detta innebär, men om du som läser detta mot förmodan förstår inser du att det är väldigt skillat! Massa creds till honom med idag! <3

Ikväll blir det till att ta det lugnt med David och kolla på film, mysigt värre! :)

I morgon ska jag bort till huset och hämta de sista av mina saker så att mina hyllor äntligen slipper se tomma ut! Vet inte ifall jag ska umgås med David under dagen med, måste plugga lite, men det får han hjälpa mig med i så fall! :D

Nu ska vi starta en film eller äta något eller bara vara allmänt döda!

Kommentarer
Postat av: Göran

Whaaaa? Gjorde han verkligen ett helt eget Block i GX Developer? :O Damn han är skillad kan du hälsa honom ;)

2010-04-12 @ 21:18:29
Postat av: Cicci

Det var verkligen skillat, det ska jag hälsa honom ;)

2010-04-12 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0