Högskoleprovet, check.

Hej.

Det är lördag idag och jag steg upp sju för att göra högskoleprovet. Känns bra det!

Provet i sig var helt okej, hade inte direkt några förväntningar om hur det skulle vara. Vissa delar var svårare än andra, får se hur det gick helt enkelt! Gick det åt helvete kan jag alltid göra om det till hösten eller nästa vår, beroende på när jag bestämmer mig för att fortsätta studera. :)

Snart ska jag sätta mig och plugga, försöka få något gjort för första gången på ett antal dagar. Har väldigt mycket att göra nu dessa 14 dagar (och några timmar) innan jag och Awesome I åker till Rhodos. Förhoppningsvis får vi inte allt för många nya läxor och jag får chansen att komma ikapp ordentligt! Det hade inte varit fel. :)

I morgon är det fotbollscup som gäller, klockan tio ska vi samlas.. Alltså yttligare en tidig morgon den här helgen, måste medge att det är en aning ovant efter en veckas lov. Jag har fått äran (igen) att stå minst två av fem matcher, detta är åt helskotta då jag är relativt bollrädd och definitivt inte en speciellt bra målvakt. Jag gillar att vara anfallare, att göra mål. That's my thing! Men håller tummarna för att vi inte förlorar någon match med tvåsiffrigt i alla fall, hade varit skönt att slippa det.. ^^

Längtar inte till måndag och skola alldeles för mycket, kan i och för sig inte klaga i allt för hög grad då det faktiskt innebär att det är närmare till både Rhodos och studenten!

Ikväll blir det till att vara ensam hemma, kommer nog inte att bli allt för roligt.. Men ska försöka kolla på Persuasion och försöka få ett hum om vad den handlar om.. (Slipper då läsa boken lika noga!) Efter det om jag får tid och orkar kommer jag nog pröva på att spela lite Circle of Doom.. Det kan bara gå dåligt och då byter jag till Gears of War där man har lite mer koll! :)

Oj, inlägget blev lite längre än planerat. Ska sluta skriva här nu och försöka skriva lite på projektarbetet och engelskan istället. Hoppas att alla ni som gjorde högskoleprovet maxade det och att alla ni som inte gjorde det hade en sjukt bra dag. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0