I väntan på något bättre.

Hej.

Dagen har inte börjat strålande. Visst fösta dagen på påsklovet men ändå. Vaknade och hade extremt ont i halsen och kunde knappt prata. Mamma har pms och går på som ett jävla ånglok. Har såå inte lust att vara i närheten av henne just nu. Ska bli riktigt skönt när hon åker hemifrån ikväll. Då tänker jag sätta mig och arbeta på duktigt på mitt projektarbete. Just nu måste jag städa för att inte få en kniv i magen eller nåt. Eller i alla fall onda ögat. FU.

Vet inte riktigt hur det blir i morgon. Ifall jag känner mig någorlunda klar med projektarbetet för den här helgen bär det nog av hem till Ellie. Förhoppningsvis får David låna bilen så jag kan åka dit med honom på kvällen! :)

Systern fyller 17 på tisdag så det ska firas borta i huset, blir säkert väldigt trevligt. Bortsett från det har jag inte planerat något det här lovet. Kommer behöva att plugga väldigt mycket och jag håller tummarna för att jag faktiskt är duktig nog till att plugga på allt för en gångs skull.
Nej usch. Nu ska jag städa på mitt rum och hålla mig undan från mamma.


- I am just as insane as you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0