Idag är det den femte april.

Hej hopp!

I morgon fyller min lillasyster 17 och jag vet inte vad jag ska ge henne!! Kommer bli till att jag måste stiga upp tidigt och åka iväg och panik-köpa något.. Men det är väl tanken som räknas? Jag klarar mig va? :D

Haha nä, ska försöka hitta något hon kan ha lite nytta av i alla fall.

David åkte hem för en liten stund sedan, hade besök av Lennie, Jonas och Toni igår kväll med, men de tyckte nog inte jag var allt för roligt då jag låg och sov på mitt rum större delen av tiden de var här.. xD Känner mig så lyckad ibland.

Jag känner mig duktig som skickat in något i engelskan, det var inte jättemycket, men något!

Snart ska jag skicka iväg det jag gjort på mitt projektarbete med, är lite nervös för att få det undersökt.. Tänk så är det helt jäkla jäveljävel värdelöst? Vad fan gör jag då liksom?! Jag tror jag dränker mina sorger i något väldigt sött och tröstäter. Jag kommer att bli fet! ...

Så om ni träffar på mig om några månader och jag är smällfet så är jag inte gravid utan jag failade bara stenhårt med mitt projektarbete. Buhuu..

Nej men usch, jag tänker inte bli så fet. Nu ska jag finslipa arbetet lite, skicka in det, hålla tummarna och förhoppningsvis få lite positiv feedback sen!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0