Jag är så rolig ibland!

God kväll.

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, ligger och läser i en gammal "dagbok" som jag skrev i för fem-sex år sedan. Det är fanimej underhållning på hög nivå!

  • Den 16 juni 2005 skrev jag:
Har väldigt tråkigt, kollar på damfotbollen på tv. Elias har rätt, det är tråkigt med damfotboll, men det kan jag inte säga till honom!
  • Den 8 februari 2005 skrev jag: (Det var på den tiden jag var lite småförtjust i en kille i min klass ^^)
Jag är skitglad, vet ej varför, är helt enkelt bara glad! :) Är fortfarande lite kär i Ernesto :( Jag är nog galen.
  • Den 10 februari 2005 skrev jag: (Jag hade målat ett hjärta med en kol)
Hjärtat kommer från min pen-stump. Vi har strömavbrott så jag var tvungen att tända ett ljus. Kunde inte låta bli att bränna pennan. =)

Jag har tydligen aldrig varit bra på att skriva intressanta saker, jag har dock en förmåga att roa mig själv! En väldigt användbar egenskap måste jag säga! Fan vad jag är bra! :D

Kommentarer
Postat av: Elias

: D

2010-04-07 @ 07:26:36
Postat av: Cicci

Thought you might find this fun! ^^

2010-04-07 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0