Rhodos!

Hej! Dagens bloggande kommer kanske bli en aning konstigt. Vissa bokstaver fattas namligen och jag orkar inte klicka en massa extra for att fa det ordentligt.

Rhodos ar helt galet underbart och jag vill aldrig aka hem, haller tummar och tar for att det ska bli ett nytt vulkanutbrott och att vi far stanna nagra dagar extra..
Jag och Ellie har varit obehagligt/awesome synkade hela veckan och alla tankar har varit densamma som den andres exakt samtidigt.. Crazy helt enkelt. :)

So far har vi slappat pa hog niva och det har varit valdigt bra vader samtliga dagar. Vi har verkligen haft en otrolig tur med det! :)

Maten ar underbar och jag och Ellie har bagge tva atit var beskarda del av bade fetaost och jordgubbar! MUMS!!
HAr aven traffat en massa trevliga manniskor, klubben vi varit mest pa ar agd av ett par svenska killar som ar aschilla, gardagen blev 200 kronor billig och da ingick x antal drinkar och shots. Ni kan ju fraga Ellie hur hon madde i morse. :P

Nu ska vi bege oss ut i solen igen och jag ska forsoka att inte bli mer brand an vad jag redan ar.. Min mage skulle kunna vara ett stoppljus. Men det gillas och jag kan leva med det! :D
Bilder kommer att komma upp nagon gang efter den 3 maj, da far ni se hur underbart Rhodos faktiskt ar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0