Som Jag hade Dig Förut.

Hejhej.

Dagens huvudnyhet:


Dagens andra "nyheter": Klockan gick väldigt långsamt till att börja med. Fram till klockan ett ungefär, men nu är klockan redan sju och jag förstår inte hur det hände!

Har inte gjort något idag bortsett från att kolla på medan David spelar Circle of Doom och lagat mat. Har varit en ganska lugn och skön lördag. :)

Kommer nog bli ganska segt snart när David går hem och jag inte har något att göra.. Får försöka sätta mig och plugga lite, eller kanske starta en film. (A)

I morgon blir det definitivt till att plugga och måste även städa ganska mycket. Typ packa upp alla jäkla kartonger med saker från huset.. Förstår inte hur allt det ska få plats i mitt rum. Känns som om det är fullt där redan.


Nu ska jag fortsätta att kolla på David tv-spels-spelande och eventuellt hämta lite glass och känna mig tjock! :D


-Det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0