Speachless

Hejsan.

Dagen har varit väldigt intressant. Vaknade i morse och var ganska så hes, tänkte inte allt för mycket på det utan trodde det skulle gå över under dagen. :)

Pratade med min projektarbetsledare och kom fram till en massa braigheter. Känns som om jag har en aning mer koll på det nu vilket är oerhört skönt!

Efter det var det historia och jag tror jag slumrade till en kost stund, rätt så najs faktiskt! Sen bar det av till Engelskan som gick otroligt långsamt idag (också)..

När man väl kom hem vid sex-tiden var man ganska trött och hungrig. Gick in på mitt rum och gjorde ingenting i stort sett, chillade på saken ungefär! När jag sedan skulle prata för första gången på en timme, kom det ingen röst! :O

Rösten är nästan helt borta..  Den kommer fram lite då och då, dock inte alltid när jag behöver den tyvärr. Får se hur länge jag klarar mig utan att kunna prata! Att jag blivit hes och tappat rösten i första taget tror jag beror på att jag sovit med öppet fönster i för många dagar den här veckan. Känner du dig skyldig David? ;)

Men men, det är väl i och för sig ganska bra att jag inte är talför för tillfället, ger jag chansen till min omgivning att för en gångs skull få göra sig hörda! :D


Dagens/kvällens stora plus är den här låten med Lady Gaga! Jag har inte hört den förut, råkade stöta på den när jag sökte på youtube med min rubrik, gillar låten kraftigt! Superhärlig är den verkligen. :)

Kommentarer
Postat av: David

Ledsen igen :( Men det är ju så skönt bara (A)

2010-04-01 @ 23:02:59
Postat av: Cicci

Jag har ju sagt att det är lugnt! Inga problem alls. :)

2010-04-01 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0