Speaking words of wisdom.

Hej igen.

Jag ska bli mindre beroende av folk nu, jag måste klara av vissa saker själv. Lika bra att börja med det nu när jag ändå inte kan vara speciellt social nästa vecka. Både för att jag är sjuk och för att jag har mycket att göra.. Förhoppningsvis mår jag bättre i morgon så att jag kan åka till Ellie, annars blir det en väldigt osocial påsk för min del. Fast i och för sig, övning ger färdighet! :)

Sitter och lyssnar på Beatles nu vilket är skönt, att få varva ner lite. Ska snart fixa lite te med, så fort kusten är klar!

Kommer säkert att skriva lite mer senare, det är ju inte långfredagen för intet. Det kommer verkligen bli en väldigt lång och med rätt hög sannolikhet tråkig dag. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0