Tjockis helg.

Hej hopp naken kropp!

Seriöst inlägg idag, nej. Men det bjuder jag på!

Helgen har varit chill, lite föör chill kanske. Ligger helt plötsligt back med alla läxor igen.. Jag som var så duktig och nästan var ikapp med allt! :O Skäms på mig.

Jag har ätit en massa, massa onyttiga saker och jag bryr mig inte ens riktigt! Har kommit fram till att man får gilla mig för den jag är, även om jag skulle råka bli lite tjock.. ^^

Aaahh, gött med självkänsla en måndagsförmiddag. Haha. Jag är seriös, bara det att jag får mig själv att skratta.. :D

Ska snart hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning för skolan! Yay. Nu skojade jag, men det förstod ni nog. ;)

Ikväll är det match, första matchen ute i år, får se hur det går.. Haha det rimmade! Nä men ah, det kan ju vara gå rätt åt helvete som värst och i vilket fall som helst kommer det nog att vara roligt!

Tänker vara positiv fram till vi åker till Rhodos, även om jag har massa saker att klaga på egentligen! Bis später!


Jag är kär.


- I want to break free.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0